Nyt on lumi alkanut sulaa täällä etelässä. Kohta pääsee varmaan koiran/koirien kanssa pyörälenkille? No me varmaan keskitytään enemmän metsässä rämpimiseen.
Nyt on tullut treenattua todella vähän. Ihan hävettää.. Carassa huomaa selviä jälkikoiran merkkejä ;D. Mä oon tehny sille kaksi kertaa makkarajäljen, ja se on mennyt ne heti ekasta kerrasta tosi hyvin! Se saatto kyllä hyvinkin seurata mun kengänjälkiä, kuin niitä makkarajälkiä, mut jäljestys, mikä jäljestys.

Eilen mä huomasin kauheen asian. Tai no ei se nyt mitenkään aivan hirveän kamala asia oo, mut kuitenkin.
Heinäkuussa 29.7, eli rakkaan Betsyni 3-vuotis syntymäpäivänä on näyttely Helsingissä. Ja se on kamalaa! Koska mun on pakko viedä Betsy sinne. (Älkää kysykö miks. Kun on pakko niin on pakko. Se on kuitenkin syntymäpäivänä!) No, eihän tässä muuta, Betsyhän on ihan ok'n näkönen, mut sillä on se, että se haukkuu ihmisille. Täytyy ruveta sitä vissiin harjotella. Huudetaan kadulla ihmisille: "Tulkaa tänne katotaa haukkuuko tää koira sulle.." no eii.. Neuvoja??
Carallakin on näyttely helsingissä 19.5 eli syntymäpäivänään. Voi ei kun helsinki on valinnut näyttelyitä minun ihanien koirieni syntymäpäiviin :D. Mutta mutta.. Ekahan näyttely Caralla on 25.3.. Jännittää se miten Cara siellä menee. Aika paljon mä luotan Caran ulkonäköön. Olihan se siellä espoon epävirallisessa pentunäyttelyssäkin ROP ja melkein joka lauseessa oli sana erinomainen (okei Cara olis sillon just 5kk täyttäny, ja se on sen jälkeen voinu muuttua rumemmaksi.. Tai kauniimmaksi.)
Mut katotaan sitten!