Ja nyt möllitoko tuloksia ;)

Tuomari: Reija Puolakka
Sijoitus 1/20

Luoksepäästävyys: 10
Paikala makaaminen: 6
Seuraaminen kytkettynä: 8
Seuraaminen taluttimetta: 9½
Maahanmeno seuraamisen yhteydessä: 10
Luoksetulo: 10
Seisominen seuraamisen yhteydessä: 10
Estehyppy: 10
Yleisvaikutelma: 10

Ja selityksiä:
Luoksepäästävyys meni ihan yli odotusten Betsy meni istumaan tuomarin syliin ja pesi tuomarin naaman. Höpsö tyttö. Paikalla makaamisessa tuli tosi kuuma (lämpätila 28 astetta) ja Betsy ei muutenkaan jaksanut keskittyä. Nousi sitten istumaan ja 6 tuli..
Kytkettynä seuraamisessa annoi epäselvän käskyn. Hihna kiristyi välillä eikä Betsy pitänyt kontaktia.
Taluttimetta seuraamisessa Betsy piti hyvin kontaktia. Puolikas piste lähti siitä kun Betsy jäi käännöksissä hieman jälkeen. Mutta kontakti oli loistava!
Loput sitten menikin todella hyvin. Betsy oli ainut joka sai kokonaisvaikutuksesta 10. Lisäksi tuomari lisäsi, että Betsy ja minä ollaan juuri sopiva pari toisillemme ja meidän yhteistyö on todella hyvää. Ja, että käsittelen koiraa todella hyvin.
Eli yhteispisteet 182.

Kun sihteeri sanoi: "Voittaja on selvästi ylitse muiden 182:lla pisteellä" olin vähän silleen, et just meil ei oo mitään mahiksii. Sitten kun sihteeri sanoi meidän nimemme olin ihan älyttömän ihmeissäni. Hyvä kun ei silmät tippunu päästä. Seisoin siinä vaikka kuinka kauan ja katsoin sihteeriä. Olin ihan varma että niillä oli tullut lasku virhe.. Mutta ei. 2 sai pisteitä 172 eli ylivoimasesti ekoja oltiin. Ensimmäinen 20 koirasta... Se on musta tosi hyvin, kun ottaa huomioon, että Betsy ei ole yli vuoteen ollut ohjatuissa toko treeneissä. Ja me ei koskaan olla oltu kunnon tottelevaisuusryhmässä.. Mielettömän ylpeä olen. Ja sitä ihmettelen, että en liikkeissä jännittänyt yhtään. Olin ihan normaali, mikä varmaan auttoi Betsyäkin. Näyttelyissä olen aina ihan hermmoheikko, enkä pysty ajatella järkevästi. Mutta nyt näin ja ylpeä olen. Varmaan pari päivää taas liidellään taivaissa tämän takia ;) Nyt itten virallisiin..